ΑΓΑΠΗ- ΕΡΩΤΑΣ
Στο σημερινό μάθημα (10/4/2020) συζητήσαμε για την αγάπη
και τον έρωτα.
Α. Με τη διαδικασία του brainstorming συγκεντρώσαμε χαρακτηριστικά και
αναφερθήκαμε σε παραδείγματα από τη λογοτεχνία:
Αφοσίωση, εμπιστοσύνη,
τρυφερότητα, αλληλοβοήθεια, κατανόηση, ειλικρίνεια[S2],
αλληλεγγύη, συμπαράσταση, σεβασμός, διάρκεια[S3] [S4], θυσία, συντροφικότητα, ασφάλεια, κλάμα[S5]
Έρωτας
Τρέλα, ενθουσιασμός, τύφλωση,
ζήλεια, αληθινός, ανάμεικτα συναισθήματα, υποσχέσεις, συντροφιά, άγχος,
πεταλούδες στο στομάχι, ταχυπαλμία, αδρεναλίνη, νευρικότητα, ένταση,
ντροπαλοσύνη, πάθος, κλάμα, απογοήτευση
Β. Κατόπιν, διαβάσαμε και
σχολιάσαμε τα κείμενα στο σχολικό βιβλίο (σ.127-130), επισημαίνοντας ότι στην
εμπλουτισμένη έκδοση του βιβλίου υπάρχουν οι υπερσύνδεσμοι που οδηγούν
σε κείμενα με το ίδιο θέμα
Γ. Τέλος, αναθέσαμε τις παρακάτω
εργασίες:
ΕΡΓΑΣΙΕΣ
1.
Μίνι-λεύκωμα με στίχους/ φράσεις και εικόνες σχετικές με
αγάπη και έρωτα (περίπου 10 φράσεις ως
λεζάντες σε εικόνες[S6] )
2.
Άρθρο σε σχολικό ηλεκτρονικό περιοδικό με τίτλο:
«Να ερωτεύεται
κανείς ή να μην ερωτεύεται;
Ιδού η απορία!»
Ø Ύφος ανάλαφρο, ελαφρώς
χιουμοριστικό, γλώσσα απλή και ποιητική λειτουργία (γ’ ενικό, β’ ενικό , α’
πληθ)
Ø Δομή
Πρόλογος:
εισαγωγή στο θέμα
Κυρίως θέμα:
1η παραγρ.«πλεονεκτήματα» και «μειονεκτήματα» (ανάλογα με το
ποια είναι η θέση μας γράφουμε την αντίθετη άποψη για να την αναιρέσουμε στην
επόμενη)
2η παραγρ. Προσωπική θέση
Επίλογος,
ανακεφαλαίωση, αναδιατύπωση της προσωπικής μας θέσης
3.
Προσπαθούμε να λύσουμε τα σταυρόλεξα στο aei-didaskomeni.blogspot.com (συνώνυμα, αντώνυμα, από ανεπίσημο σε
επισημότερο ύφος)
4.
Αξιοποιώντας το
λεξιλόγιο των ασκήσεων στη σελίδα 116-117 του σχολικού βιβλίου, φτιάχνουμε το
δικό μας σταυρόλεξο με βάση το πρόγραμμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου